niedziela, 27 marca 2016

Wielkanocne jajka i zając

Okazuje się, że bywam tu od okazji do okazji, a raczej od świąt do świąt, minął bowiem rok od mojego ostatniego posta :)
Dziś prezentuję wielkanocne jaja i zająca. Jaja są zrobione metodą patchworkową, którą to właściwie dopiero co odkryłam. Łatwo robi się je na ćwiartkach. Dużo trudniej było mi zamocować haft na połówce jajka. Posiłkowałam się instrukcjami znalezionymi w internecie i umieściłam haft na styropianowym jajku za pomocą szpilek.












8 komentarzy:

  1. Wszystko super zając naj naj ... ;)

    To co najbardziej trudne i beznadziejne ,
    ginie wobec faktu Zmartwychwstania !!!
    Niech ta nadzieja płynąca od grobu
    przenika Twoje serce . Wesołego Alleluja !!!
    Dla Ciebie i rodzinki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xymciu, dziękuję i życzę Wesołych Świąt!

      Usuń
  2. Piękne! pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajeczka cudowne , tak starannie wykonane ! pozdrawiam serdecznie i zapraszam tez do mnie :)
    http://artjonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wciąż muszę udoskonalić tę technikę, ale mam nadzieję, że z każdym kolejnym będzie lepiej.
      Zajrzałam do Ciebie i widzę mnóstwo ciekawych rzeczy :)

      Usuń
  4. Justynko, dziękuję za odwiedziny na blogu Dzielne Niewiasty. Odwzajemniam się tym samym i ciepło pozdrawiam Ciebie i Twoich Czytelników. Alicja

    OdpowiedzUsuń