poniedziałek, 14 stycznia 2013

Zawieszka powitalna i inne

Odłożony na długi czas, dziś wzbogacił się o kolejny narożnik :) Napis WITAMY - w przyszłości ma stać się zawieszką na drzwi wejściowe. Haftuję jedną nitką, bo straszna tam drobnica. Fajnie byłoby to wreszcie skończyć. Nawet myślałam, czy by już nie dopuścić sobie 2 kolejnych narożników, ale będzie tak jakoś  niesymetrycznie :) Kolor materiału odzwierciedla raczej to dolne zdjęcie, zrobione bez lampy.

WITAMY - zawieszka na drzwi

Dziś znalazłam też swoje zeszłoroczne, niewykorzystane mini hafciki wielkanocne. Może w tym roku znajdą swoje zastosowanie.

Wielkanocne zajce :)


4 komentarze:

  1. świetne przywitanie, miluśno bedzie wchodzić w wasze progi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszka zapowiada się pięknie :) A króliczki po lewej chwyciły mnie za serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej:) Na moim blogu pytałaś mnie o len. Jest to Zweigart Belfast Linen 32ct, ja mam w kolorze Antique White.
    Nie mieszkam w Polce, a len kupiłam na brytyjskim ebay-także z ceną nie pomogę:(
    Pozdrawiam, Hania

    OdpowiedzUsuń